امام جمعه پاوه:

مسوولان روز بعد از انتخابات وعده‌های خود را فراموش نکنند

ماموستا مُلا «قادری» گفت: ملت ما از عملکرد مسوولان ناراحتند و از این بایت حق دارند، ۴۵ سال است در برابر تمام سختی‌ها ایستاده و زیر بار مشکلات شانه خالی نکرده‌اند؛ مسوولان باید پای درد دل مردم بنشینند و روز بعد از انتخابات وعده‌های خود را فراموش نکنند.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ - 05July 2024

مسوولان روز بعد از انتخابات وعده‌های خود را فراموش نکنند به گزارش دفاع‌پرس ‌از کرمانشاه، ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در کشورهایی غیر از ایران و بیشتر ممالک دنیا انتخابات به صورت حزبی برگزار می شود، در این صورت هر حزب تمام تلاش خود را برای پیروزی کاندیدای مورد نظر به کار می گیرد اما در ایران انتخابات حزبی نیست و به همین خاطر تمام مردم در این امر شرکت می کنند؛ مردم ما عاجز هستند اما نه از اسلام و ایران بلکه از مسوولان و عملکرد آنها.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: ملت ما از عملکرد مسوولان ناراحتند و از این بایت حق دارند، ۴۵ سال است در برابر تمام سختی‌ها ایستاده و زیر بار مشکلات شانه خالی نکرده‌اند؛ مسوولان باید پای درد دل مردم بنشینند و روز بعد از انتخابات وعده‌های خود را فراموش نکنند.

وی بیان کرد: هر سال در وقت انتخابات همه مسوولان با شور و هیجان وارد میدان می شوند و صبح روز بعد از انتخابات دیگر خبری از آنها نمی شود تا دوره بعد و انتخابات بعدی؛ باید هیاتی تشکیل شود تا بعد از انتخابات از تمام افرادی که در زمان انتخابات زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کنند.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: این هیات باید از افرادی که درمانده و عاجز شده اند دلجویی و دلیل عجز آنان را جویا شوند؛ باید جویا شوند که ملت چه مشکلاتی دارند نه اینکه به محض تمام شدن انتخابات بروند و پشت سر خود را نگاه نکنند.

وی با بیان اینکه مردم ما ۴۰ سال است با وجود همه سختی و مشکلات در برابر مشکلات سینه سپر کرده اند، ادامه داد: مسوولان باید پای در دل تمام افراد جامعه چه کسانی که در انتخابات شرکت اند و چه آنان که شرکت نکرده اند بنشینند و با آنان جلسه برگزار کنند تا دلیل دلگیری یا مشارکت نکردن در انتخابات را از زبان خودشان بشنوند.

ماموستا قادری گفت: اگر ما مسوولان اعمال و رفتار خود را درست کنیم ملت از ما راضی خواهند بود، باید بپذیریم مدیریت ضعیف است؛ آقای قالیباف چهار دوره خود را برای ریاست جمهوری کاندید کرده اما رای نیاورده است.

وی ادامه داد: آقای قالیباف در مجلس بیش از ۲۷۰ نماینده در خدمت دارد، قبل از شرکت برای ریاست جمهوری به ۱۵۰ نفر از نمایندگان ماموریت بدهید که بروند در شهرستان های خود پول و امکانات هزینه کنند تا برای شما تبلیغات باشد نه اینکه روز انتخابات پیدا شوید انتظار رای داشته باشید؛ مگر شما چه کرده اید که انتظار رای دارید.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: طبق گزارشات در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته آمار شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر بوده است، اما آقایی که رییس جمهور می شود و نمایندگان مجلس باید درک کنند که مردم نوکر آنها نیستند آنان از کنار همین مردم به این جایگاه رسیده اند.

وی با بیان اینکه محبت باید بین مردم و مسوولان ۲ طرفه باشد، ادامه داد: جمهوری اسلامی برای رفاه مردم بسیار کار کرده است اما باید مسوولان با محبت با مردم رفتار کنند و از آنان دلجویی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار