امام جمعه موقت اصفهان:

مشارکت در انتخابات موجب عزت، اقتدار و سربلندی ایران است

حجت‌الاسلام «میردامادی» گفت: هر شخصی تا این لحظه رای نداده است در انتخابات شرکت کند چون عزت و اقتدار و سربلندی مملکت در آرای بالا است.
کد خبر: ۶۷۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 05July 2024

مشارکت در انتخابات موجب عزت، اقتدار و سربلندی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید مجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهارداشت: مقام معظم رهبری سه بار در صحبت هایشان به تقوا اشاره کردند و فرمودند کاندیدا باید متقی باشد به رای مردم احترام بگذارد برای مشکلات مردم راه حل پیدا کند متکی به داخل باشد و بداند که خادم و نوکر 85 میلیون نفر است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: هنگام رای دادن هوای نفس بر شما حاکم نباشد زیرا وظیفه همه است در انتخابات رای بدهیم، رای دادن بر اثر هوای نفس گناه است و در روز قیامت مواخذه خواهیم شد.

میردامادی گفت: هر شخصی تا این لحظه رای نداده است در انتخابات شرکت کند چون عزت و اقتدار و سربلندی مملکت در آرای بالا است هر رای که می‌دهید یک تیر به قلب دشمن است، در شرایط فعلی کوتاهی و رای ندادن خیانت به مملکت و اسلام است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره تقوا گفت: دنیا برای کفار زیباست برای کفار حیات دنیا زینت شده است.

وی با اشاره به حضور مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب در ایران بیان کرد: مشتشاران آمریکایی قبل از انقلاب برای غارت کشور از ما حق توحش می گرفتند و مسخره هم می کردند.

میردامادی خاطرنشان کرد: همه کارها با دعا حل نمی شود دعا ابزار انسان است خداوند می فرمایید خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آن قوم خودشان تغیر بدهند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته مالیات تاکید کرد: در دریافت مالیات باید عدالت رعایت شود کارگاه‌های کوچک به خاطر برخی از بی عدالتی‌ها تعطیل شده است.

وی با بیان قیام مردم مشهد در برابر کشف حجاب رضاخان اظهارداشت: آیت الله بهلول با سخنرانی چند ساعته خود اوضاع حکومت پهلوی را بهم زد، رژیم پهلوی مردم را به گلوله بست و هزار انسان را کشت. در زمان پهلوی به زور چادر را از سر زنان کشیدند امروز هم به بهانه آزادی می‌خواهند به زنان خیانت کنند.امروز باید مراقب باشیم در این دام دشمن نیفتیم.

میردامادی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند پهلوی با قلدری مجالس امام حسین علیه السلام را بست امروز هم عده‌ای به بهانه اینکه امام حسین(ع) پیروز شده است می‌گویند باید جشن گرفت تا مجالس امام حسین(ع) را ببندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار