امام جمعه کاشان:

مردم با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند

حجت‌الاسلام حسینی، گفت: مردم با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند و فردی را انتخاب کنند که بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.
کد خبر: ۶۷۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ - 05July 2024

مردم با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدسعید حسینی» امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا حماسه‌آفرینی کنند و باید فردی را انتخاب کنند که بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور، باید فردی توانمند روی کار بیاید چرا که با رفع معضلات زیربنایی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

 حسینی افزود: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نسبت به موضوعات نگاه وسیعی داشته باشد و برای رفع مشکلات کشور راه‌حل محکمی کشف کند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مردم ما باید امروز شخصی را انتخاب کنند که توانمند، آگاه و شجاع باشد، گفت: این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا بتواند در نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق‌های مهمی را رقم بزند.

 وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: عزت جامعه اسلامی از محرم نشأت گرفته است و فرهنگ عاشورا در عصر حاضر عالم‌گیر شده است و تا زمان ظهور حضرت حجت تداوم رو به جلو دارد.

 حسینی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هزار و ۳۸۰ سال از حادثه عاشورا گذشته است و همان‌گونه که پیامبر اکرم می‌فرمایند امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار