استاندار همدان مطرح کرد؛

پیشتازی بانوان همدانی در انتخابات ریاست جمهوری

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه تاکنون ۵۹۰ هزار تعرفه در سطح استان همدان مصرف شده است، گفت: ۸۷ درصد از شرکت کنندگان از کارت ملی و ۱۳ درصد از شناسنامه استفاده کردند و ترکیب جنسی بانوان ۵۳ درصد و آقایان ۴۷ درصد است.
کد خبر: ۶۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ - 05July 2024

پیشتازی بانوان همدانی در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان باحضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون از مشارکتی که هفته قبل داشتیم که حدود ۳۹ درصد بود، آمار مشارکت از ۴۰ درصد هم عبور کرده و شاهد ازدحام در شعب و شور و نشاط در سطح کشور و استان هستیم.

وی افزود: با کاهش دما شاهد موج دوم شرکت کنندگان در انتخابات بودیم، همچنان که در سراسر کشور گزارشات حاکی از همین بحث است.

استاندار همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سطح استان همدان مشارکت بالای ۴۶ درصد را داشته باشیم، گفت: این مشارکت باعث قدرت و استحکام هرچه بیشتر نظام و دولت آینده خواهد شد. قطع به یقین هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد مایه دلخوشی مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۹۰ هزار تعرفه در سطح استان همدان مصرف شده است، خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد از شرکت کنندگان از کارت ملی و و ۱۳ درصد از شناسنامه استفاده کردند و ترکیب جنسی بانوان ۵۳ درصد و آقایان ۴۷ درصد هستند.

 قاسمی‌فرزاد در پایان متذکر شد: میزان رای مردم است و آنچه که نتیجه باشد مورد تایید همگان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار