سردار سلیمانی به دفاع پرس خبر داد

تامین اقلام مورد نیاز زائرین راهیان نور از استان‌های میزبان

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: پیش از این ارزاق و لوازم مصرفی مورد نیاز زائرین راهیان نور از استان‌های دیگر آماده می‌شد اما ابلاغ شده است، در ادامه این نیازها از استان میزبان و مرزی تامین شود.
کد خبر: ۶۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ - 26January 2016

تامین اقلام مورد نیاز زائرین راهیان نور از استان‌های میزبان

سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به میزان رضایتمندی زائران راهیان نور از این حرکت فرهنگی گفت: گستردگی این حرکت عظیم در حدی است که استقبال جوانان و مردم هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر میشود و دلیل آن نیز افزایش عشق و علاقه مردم و جوانان به شهدا است.

وی تصریح کرد: اگر زیر ساختهای کشور در بحث ترابری، بسترسازی و استقرار زائر فراهم شود استقبال بیشتری خواهد شد. نگاه خادمین در عرصه راهیان نور این است که اداره کار را به مردم بدهند و مردم در این جریان مشارکت داشته باشند چرا که راهیان نور امتداد دفاع مقدس است. همانطور که دفاع مقدس امتداد عاشورا است و ویژگیهایی که در عاشورا و عاشورائیان بود در دفاع مقدس ما بروز و ظهور پیدا کرد و راهیان نور امتداد دفاع مقدس است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با تاکید بر نقش آفرینی مردم در حرکت راهیان نور عنوان کرد: همانطور که عاشورا در طول این سالها مردمی برگزار شده است و هیچ مانعی نمیتواند آن را سد کند راهیان نور و دفاع مقدس نیز از این جنس است و باید توسط مردم اداره شود. زمانی که مردم مشارکت و نقش آفرینی داشتند رضایتمندی فراهم و بیشتر میشود.

سردار سلیمانی به بحث مشارکت مردمی بومی ساکن در شهرهای مرزی اشاره کرد و افزود: نگاهی که داریم این است که در راهیان نور از ظرفیت استان استفاده شود. اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که آثارش قابل مشاهده است. امروز نیاز زائرین راهیان نور از مناطق مرزی تامین میشود. پیش از این ارزاق و لوازم مصرفی از استانهای دیگری میآمد اما ابلاغ شده است این نیازها از استان میزبان و مرزی تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار