فرمانده نهاجا تأکید کرد؛

لزوم تقویت دانش نظامی در جهت ارتقاء توان نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: افزایش توان رزم و تقویت دانش نظامی دانشجویان نقش اساسی و چشمگیری در رشد و تعالی نیروی هوایی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 06July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع متولیان برگزاری اردوگاه‌های تابستانه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری، با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی اردوگاه‌ها از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است، اظهار داشت: این اردوگاه‌ها، محلی برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری است که آموزش‌های تئوریک خود را به صورت عملی مورد آزمایش و تمرین قرار دهند.

نظم و انضباط شخصی یکی از مهمترین و مفیدترین مهارت‌ها است

امیر سرتیپ واحدی خطاب به فرماندهان برگزارکننده اردوگاه گفت: نظم و انضباط شخصی یکی از مهم‌ترین و مفیدترین مهارت‌هایی است که یک شخص نظامی باید آن را داشته باشد و این مهارت باید در دوران دانشجویی به فرد آموزش داده شود. این مهارت نه‌تنها در خدمت در کسوت نظامی‌گری بلکه در تمامی زمینه‌های زندگی ضروری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: افزایش توان رزم و تقویت دانش نظامی دانشجویان نقش اساسی و چشمگیری در رشد و تعالی نیروی هوایی ایفا می‌کند و همواره استادان و مربیان آموزشی باید حداکثر توان و کارایی خود را در این راستا به‌کار ببندند.

وی افزود: روحیه کار تیمی یکی از فاکتور‌های مهم در پیشرفت اهداف ما در برگزاری اردوگاه‌هاست؛ مسأله‌ای که در بلندمدت منجر به افزایش حس ارزشمندی و اعتماد به نفس در میان کارکنان نیرو می‌شود.

امیر واحدی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در راستای تکمیل آموزش‌های عمومی و تخصصی خود در ایام تابستان به اردوگاه‌های کویر، کوهستان و جنگل اعزام می‌شوند تا با بهره‌گیری از تجارب علمی و آموزشی استادان و مربیان آموزشی بتوانند ایفای نقش بهتر و مثمر ثمری در پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها