قدردانی سپاه صاحب الزمان(عج) از مشارکت مردم اصفهان در انتخابات

سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور پیامی از مشارکت پرشور مردم اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 06July 2024

 قدردانی سپاه صاحب الزمان(عج) از مشارکت مردم اصفهان در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز (شنبه) با صدور پیامی از مشارکت پرشور مردم اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان اصفهان بار دیگر با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، عزم و اراده پولادین‌شان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان را نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردند.

این انتخابات که در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پاس قدر شناسی از خدمات شهید جمهور با لبیک میلیونی مردم در سراسر کشور همراه بود، بار دیگر دشمن تا دندان مسلح به انواع امپراطوری های رسانه‌ای را رو سیاه و ناامید ساخته و این مشارکت را مایه پشتوانه، آبرو و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ساختند.

بدیهی است این مشارکت دغدغه مندانه مردم، مسوولیت قوه مجریه و کارگزاران نظام را در ادامه راه دو چندان می کند تا برای حل مشکلات کشور، عزم و اراده ای جدی به خرج داده تا پاسخ اعتماد مردم آن گونه که سزاوار است، داده شود.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کرد که همواره برخاسته از اراده ملت بوده و در 46 سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی طی طریق می کند.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه‌ی همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، از عموم مردم شریف استان اصفهان بویژه جهادگران عرصه جهاد تبیین که دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند و همچنین کلیه عوامل برگزارکننده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خصوصاً عوامل انتظامی و امنیتی، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می‌نماید.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار