مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شرکت مردم در انتخابات حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی (ره) است

سردار مرادحاجتی گفت: مردم با حضور خود در این انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام اسلامی زدند و نشان دادند که همچنان در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۷۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ - 06July 2024

رئیس جمهور باید این جایگاه را وامدار خون شهدا و کرسی خدمت به ملت بداندسردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حضور پرشور مردم پایتخت حماسه و مقاومت در دومین دور از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ستایش و از همه عوامل اجرایی این رویداد بزرگ ملی تقدیر و تشکر کرد.

وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در این انتخابات، بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران همواره پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه انتخابات، مظهر مردم‌سالاری دینی و تجلی قدرت و عظمت ملت ایران است افزود: مردم با حضور خود در این انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام اسلامی زدند و نشان دادند که همچنان در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رئیس جمهور باید این جایگاه را وامدار خون شهدا و کرسی خدمت به ملت بداند و در راه رسیدن به قله که بدان نزدیک شده‌ایم همچون شهید جمهور شب و روز نشناسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار