در پیام تبریک به رهبر انقلاب و رییس جهمور منتخب ایران؛

ابراز امیدواری رئیس شورای عالی سیاسی یمن به توسعه روابط صنعا-تهران

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی ضمن تبریک پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران، نسبت به توسعه روابط میان صنعا و تهران ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۶۷۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 06July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این بیانیه امروز (شنبه) خود تاکید کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را که در فضایی امن، سالم و با صداقت و شفافیت بالا برگزار شد، به مردم و رهبری ایران تبریک می‌گوییم.

ابراز امیدواری رئیس شورای عالی سیاسی یمن به توسعه روابط صنعا-تهران

وی گفت: کسب اعتماد مردم ایران توسط مسعود پزشکیان را به وی تبریک می‌گوییم و برای او در مأموریت بزرگش برای پیشبرد ایران و حفظ امنیت و ثبات آن آرزوی موفقیت داریم.

المشاط ادامه داد: ما بر تمایل خود برای تقویت روابط میان یمن و ایران به گونه‌ای که در خدمت منافع دو کشور و به نفع دو ملت باشد، تاکید می‌کنیم.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در پیامی اعلام کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران و رهبری آن و پیروزی مسعود پزشکیان در این انتخابات را به وی تبریک می‌گوییم.

مسعود پزشکیان دیروز (جمعه ۱۵ تیرماه) در دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای و اکثریت آرا، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

براساس اعلام محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از مجموع ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رای دادن، ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار ۱۵۷ رای داده‌اند.

میزان مشارکت در انتخابات ۴۹ و ۸ درصد می‌باشد.

انتهای پیام/۹۵۵

 

نظر شما
پربیننده ها