سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

افزایش ۱۱ درصدی مشارکت گیلانیان در دور دوم انتخابات

«شفیعی ثابت» گفت: میزان مشارکت در دوره اول ۳۲.۶۹ درصد بود که در دور دوم با مشارکت یازده درصدی همراه بودیم که میزان مشارکت ۴۳.۹ درصد ثبت شده است.
کد خبر: ۶۷۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 06July 2024

افزایش ۱۱ درصدی مشارکت گیلانیان در دور دوم انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «جواد شفیعی ثابت» سخنگوی ستاد انتخابات گیلان امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به افزایش مشارکت یازده درصدی گیلانیان در دور دوم نسبت به دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در دور دوم انتخابات ۸۸۲ هزار و ۹۳۲ رای در ۴۶ حوزه اجرایی اخذ شد.  

وی با بیان اینکه مسعود پزشکیان با ۵۵۵ هزار و ۴۹۰ رأی حائز اکثریت آرا در استان گیلان شد و سعید جلیلی نیز ۳۱۱ هزار و ۵۵۱ رأی کسب کرد، افزود:  مجموع آرای باطله در استان نیز ۱۵ هزار و ۸۹۱ رأی بود.  

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه و صندوق اخذ رای فعال بود، گفت: میزان مشارکت در دوره اول ۳۲.۶۹ درصد بود که در دور دوم با مشارکت یازده درصدی همراه بودیم که میزان مشارکت ۴۳.۹ درصد ثبت شده است.  

شفیعی ثابت با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات در تمامی رده‌های اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، بازرسی، پشتیبانی، رسانه‌ها و ستاد‌های تبلیغاتی دو نامزد و هواداران آنان، با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، مقاومت و امنیت ابراز امیدواری کرد تا شاهد فصل جدیدی از همدلی و هم افزایی و خدمت، بالندگی و پیشرفت کشور و استان باشیم.  

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها