بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها

اشغالگران با بمباران مناطق مختلفی از نوار غزه، دست‌کم ۶ فلسطینی دیگر را شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۶۷۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲ - 07July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی شامگاه شنبه گزارش دادند که در بمباران شمال و جنوب غزه شمار دیگری از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شدند.

بمباران شمال و جنوب غزه توسط صهیونیست‌ها

پایگاه القدس الاخباریه گزارش داد که در پی حملات اشغالگران به جنوب غزه ۶ نفر دیگر در کوی «شارع ۸» در محله الصبره واقع در جنوب شهر غزه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی در ادامه حملات وحشیانه اشغالگران به مناطق مختلف غزه دقایق پیش از شهید و مجروح شدن خانواده «سحویل» در محله شیخ رضوان در شمال نوار غزه خبر داد.

پیش از این نیز، ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه یکی از مدارس وابسته به آژانس آن روا سازمان ملل متحد در اردوگاه «النصیرات» را که محل استقرار آوارگان فلسطینی است هدف قرار داد.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله وحشیانه ۱۶ نفر به شهادت رسیده و ۷۵ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام این نهاد دولتی فلسطینی این چهل و سومین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» نوار غزه است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که موشک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم آوارگان فلسطینی مستقر در این مدرسه وابسته به آن روا را که پس از فشار صهیونیست‌ها از خان‌یونس به این منطقه پناه آورده بودند، هدف قرار داده است.

از سوی دیگر مشاور رسانه‌ای آن روا نیز اعلام کرد که این مدرسه یکی از شلوغ‌ترین محل‌های استقرار آوارگان فلسطینی است و نزدیک به ۲۰۰۰ آواره را در خود جای داده است.

وی تاکید کرد که آن روا هر روز در ۲ مرحله اطلاعات به روز مدارس محل استقرار آوارگان را به ارتش رژیم صهیونیستی ارائه می‌کند و هیچ چیزی حمله به مدارس و کشتار ده‌ها غیرنظامی را توجیه نمی‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار