فرمانده انتظامی استان همدان:

آثار شهدای امنیت در موزه دفاع مقدس همدان در معرض دید همگان قرار گیرد

سردار «امیری» با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس تا امروز، شهدای عزیزی از اقشار مختلف تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم، گفت: باید آثار این شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در معرض دید همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ - 07July 2024

آثار شهدای امنیت در موزه دفاع مقدس همدان در معرض دید همگان قرار گیردسردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار داشت: لازم است غرفه خاصی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برای شهدای امنیت و شهدای سایر اقشار در نظر گرفته شود، چراکه در اسلام فیض و باب شهادت بسته نیست و در هر مکان و زمان می‌شود به مقام شهادت نائل آمد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس تا امروز، شهدای عزیزی از اقشار مختلف تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم که باید آثارشان در معرض نمایش مردم قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان در بخشی دیگر از سخنانش گفت: آثاری که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان وجود دارد منحصر به فرد است، یعنی آثاری از شهدا در اینجا وجود دارد که نه قابل بازیافت و نه همانند آن را می‌توان شبیه‌سازی کرد.

این مسئول اضافه کرد: البسه شهدا که آغشته به خون مطهرشان است و دسته نوشته شهدا در موزه دفاع مقدس همدان نگهداری می‌شود که اگر از بین بروند قابل بازیافت نیست.

سردار امیری متذکر شد: حفاظت فیزیکی این موزه، با نگاهی که فراجا در حوزه امنیت دارد هم‌خوانی ندارد و باید اصلاح شود، هم در حوزه مانیتورینگ و هم در حوزه دیوارکشی‌های پیرامونی باید یک اقدام اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار