کارشناس علوم قرآنی:

خوش به سعادت کسانی که در ماه محرم باب الحسین(ع) بهشت را به روی خود می‌گشایند

سرهنگ شوشتری گفت: باب‌الحسین یکی از درب‌های بهشت است. خوش به سعادت کسانی که برای امام حسین (ع) اشک می‌ریزند، قدم برمی‌دارند و مقدمات بهشتی شدن‌شان را با توسل به سید و سالار کربلا فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 07July 2024

خوش به سعادت کسانی که در این ماه باب الحسین(ع) بهشت را به روی خود می‌گشایندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سلسله جلسات محفل انس با قرآن امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در محل نمازخانه این اداره کل واقع در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ پاسدار «منصور شوشتری» کارشناس علوم قرآنی در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: اگر به جای پرداختن به خیلی امور که خروجی مطلوبی در زندگی‌مان ندارند به دستورات قرآن کریم عمل کنیم، سعادتمند خواهیم شد.

وی عمل به دستورات قرآن را یکی از راه‌های سعادت دنیوی و اخروی دانست و افزود: باب‌الحسین یکی از درب‌های بهشت است. خوش به سعادت کسانی که برای امام حسین (ع) اشک می‌ریزند، قدم برمی‌دارند و مقدمات بهشتی شدن‌شان را با توسل به سید و سالار کربلا فراهم می‌کنند.

سرهنگ شوشتری به آموختن زبان عربی تاکید کرد و گفت: تلاوت و قرائت صحیح قرآن با آموزش‌های ساده امکانپذیر است به شرطی که با دل و جان پای این کتاب آسمانی بنشینیم و اصول و قواعد آن را بیاموزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار