طوفان ویرانگر؛ رزمایش یمنی‌ها برای شبیه‌سازی حمله به رژیم صهیونیستی

یگان‌های نظامی یمن از روز گذشته رزمایش پیچیده‌ای با عنوان «طوفان ویرانگر» را به منظور شبیه‌سازی برای انجام حمله به مراکز و مواضع نظامی صهیونیستی و انگلیسی برگزار کردند.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 07July 2024

گروه بین‌المللی دفاع‌پرس: رزمایش نظامی «طوفان ویرانگر» از روز گذشته یمن با حضور سرتیپ «محمد عبدالکریم الغماری» رئیس ستاد مشترک ارتش، سرتیپ «عبداللطیف المهدی» فرمانده منطقه چهارم نظامی، «محمد البخیتی» استاندار ذمار و تعدادی از مسئولان نظامی وزارت دفاع و سرشناسان یمن به منظور شبیه‌سازی انجام حمله به اردوگاه‌های دشمن صهیونیستی و انگلیسی برگزار شد.

رزمایش «طوفان ویرانگر» یمن؛ شبیه‌سازی حمله به صهیونیستی

بر اساس اخبار و گزارش‌های دریافتی، در این رزمایش پیچیده نظامی که با حمله به اردوگاه‌های فرضی دشمن صهیونیستی و انگلیسی آغاز شد، یگان‌هایی از ارتش یمن در منطقه چهار نظامی حضور داشتند. در این رزمایش سطح عالی آموزش و هماهنگی بین نیرو‌های یمن، تاکتیک‌های رزمی، سطح انعطاف و عملکرد رزمی نیرو‌ها به نمایش گذاشته شد.

بر همین اساس، واحد‌های نظامی مختلفی در این رزمایش حضور داشتند که از جمله آنها واحد‌های توپخانه‌ای، تک‌تیراندازان، پیاده نظام، زرهی و ضد زره اشاره کرد. ضمن اینکه، نیرو‌های ارتش یمن در این رزمایش با حمله به پادگان‌های فرضی رژیم صهیونیستی و انگلیس و به نمایش گذاشتن سطح عالی هماهنگی و آموزش بین نیرو‌های مهاجم یمنی، قدرت و توان رزمی و نظامی خود را نشان دادند.

مرحله اول رزمایش «طوفان ویرانگر» شامل حمله پهپاد‌های ارتش یمن به پادگان‌های رژیم صهیونیستی و انگلیس و حمله هواپیما‌های دیگر به داخل و خارج پادگان‌ها و ویران کردن آنها و از کار انداختن سامانه‌های رصد و شناسایی و هدف قرار دادن اتاق‌های فرماندهی و عملیات دشمن و قتل فرماندهان آن بود.

در مرحله دوم رزمایش «طوفان ویرانگر» یمن نیز شاهد بودیم که نیرو‌های ارتش یمن با حمله واحد توپخانه خود به اتاق فرماندهی و کنترل بر سلاح و توپخانه دشمن و از کار انداختن آن و همزمان هدف قرار دادن آشیانه توپخانه دشمن را تمرین و اجرا کردند.

مرحله سوم رزمایش «طوفان ویرانگر» با حمله یگان‌های تک تیرانداز ارتش یمن به دوربین‌های نظارتی در بالای ساختمان‌ها آغاز شد و در جریان آن شاهد انجام حمله نیرو‌های یمنی به اردوگاه دشمن فرضی بودیم که تلفات و خسارات جدی و قابل توجهی به آنها وارد آمد.

در مرحله چهارم رزمایش «طوفان ویرانگر» نیز نیروی ضد زرهی ارتش یمن از تونل‌های مخفی زیرزمین بیرون آمده و گروه‌های خود را برای حمله به اهداف در اطراف این پادگان‌ها مستقر و نیرو‌های دشمن را هدف قرار داده و خودرو‌های باقی‌مانده در داخل و خارج پادگان را مورد حمله قرار دادند. ضمن اینکه، دومین گروه از نیروی ضد زرهی ارتش یمن نیز بقیه اهداف مشخص شده را مورد حمله قرار داد.

مرحله پنجم رزمایش «طوفان ویرانگر» به پاکسازی و کنترل کامل پادگان با مشارکت نیرو‌های پیاده نظام و خودرو‌های آنها اختصاص داشت. ضمن اینکه، در نهایت بعد از فرار نیرو‌های دشمن به ساختمان‌های مجاور، تیمی از نیروی مهندسی اقدام به منفجر کردن ساختمان‌هایی کردند که دشمن صهیونیستی و انگلیسی در آن پناه گرفته است و این ساختمان‌ها را نیز به صورت کامل منهدم کردند.

در پایان باید گفت نیرو‌های ارتش یمن در ماه‌های اخیر عملیات‌ها و حملات قاطعانه و موفقیت‌آمیزی علیه نیرو‌های صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی انجام داده بودند و حالا با برگزاری رزمایش «طوفان ویرانگر» پیامی قاطع و روشن از افزایش توان و قدرت نظامی خود به دشمنان مخابره می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار