در پیام تبریک فرمانده کل ارتش مطرح شد؛

آمادگی ارتش برای همکاری با دولت چهاردهم

سرلشکر موسوی در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی ارتش برای تعامل با رئیس جمهور منتخب و دولت آتی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۷۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 07July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتخاب «مسعود پزشکیان» را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

فرمانده کل ارتش

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان 
رییس جمهور منتخب ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران

سلام علیکم

بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت‌ساز و فراموش‌نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوست‌داران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر به جای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق داریم حضرت‌عالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبرد‌های حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرت‌عالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب‌ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

از خدای متعال توفیقات روزافزون حضرت‌عالی در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه‌ساز ایران عزیز را خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها