پیام تبریک رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور به رئیس‌ جمهور منتخب

معصومی‌فر در پیامی برگزیده شدن «مسعود پزشکیان» را به سمت ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 07July 2024

پیام تبریک رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور به رئیس‌جمهور منتخببه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «احمد معصومی‌فر» مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در پیامی حضور پرشور و شکوهمند ملت عزیز ایران را در دومین مرحله از انتخابات و برگزیده شدن دکتر «مسعود پزشکیان» را به سمت ریاستجمهوری تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد مشارکت بالای مردم در این انتخابات، پشتیبان محکم حرکت کشور در مسیر توسعه و بالندگی روزافزون باشد.

در این پیام آمده است:

حضور گسترده و پرشور مردم عزیزمان در انتخابات که در سایه لطف و عنایت الهی شکل گرفت، نشان از بلوغ فکری و درک بالای سیاسی ملت و سرمایه‌ای ارزشمند برای پیمودن راه آینده است. لذا بر همه ماست که با غنیمت شمردن این نعمت، دست در دست هم برای پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و خواست مردم تلاش کنیم.

امیدوارم که در سایه همدلی و وفاق ملی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و تحت هدایت رهبر حکیم و فرزانه کشورمان افق‌های جدید به روی ملت و نظام مقدس اسلامی‌گشوده شود.

در پایان این پیام، معصومی‌فر خطاب به پزشکیان گفت: از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج؛ امام رضا علیه‌السلام برای منتخب ملت شریف و عزیزمان، دکتر «مسعود پزشکیان»، به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آرزوی موفقیت روزافزون، سربلندی و کامیابی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار