دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ غربی:

جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گر باشد

حجت الاسلام «مومن» گفت: ضروری است جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گر باشند و لازمه آن تبیین درست این فریضه است.
کد خبر: ۶۷۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 07July 2024

جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گر باشد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «عباسعلی مومن» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ غربی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: در تلاشیم چهره منفی که این فریضه در چشم مردم ایجاد شده، از بین رود. 

وی، آموزش مردم نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر را اولویت ستاد اعلام کرد و افزود: ضروری است جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گر باشند و لازمه آن تبیین درست این فریضه است که در این راستا از ابتدای امسال ۸۰۰ نفر برای بهره‌مندی از آموزش‌های این حوزه ثبت‌نام کردند. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار سو اظهار داشت: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های حاکمیتی ثبت کنند که تاکنون ۴ مورد شکایت در این سامانه ثبت شده است. 

وی، شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال را «نهضت حسینی، گفتمان زینبی» اعلام کرد و گفت: ۴۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که نشست‌های علمی با نخبگان دانشگاهی، همایش بانوان در بخش عفاف و حجاب، تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از اهم برنامه‌های این هفته است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار