نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ خلق کردند

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ خلق کردند و رسانه‌های معاند از مردم ایران به عنوان ملت شگفتی‌ساز یاد کردند.
کد خبر: ۶۷۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 07July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان روز یکشنبه در آیین تکریم و معرفی مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با قدردانی از حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: رییس جمهور منتخب با ادامه دادن راه شهدای خدمت در مسیر خدمت‌رسانی حرکت کند.

وی افزود: ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ خلق کردند و رسانه‌های معاند از مردم ایران به عنوان ملت شگفتی‌ساز یاد کردند.

امام جمعه سمنان با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری حسینی، ادامه داد: عزاداری‌های ماه محرم بر عبرت‌آموزی و درس‌آموزی از شهید کربلا و مکتب‌ والای حسینی متمرکز باشد.

این مسئول گفت: زنده‌نگه‌داشتن و ادامه نهضت امام حسین(ع)، یاور مظلوم بودن است و مقابله با دشمنان و همراهی با مظلوم همواره باید مورد توجه عزاداران و به ویژه جوانان باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان از لحاظ اعتبارات و نیروی انسانی کمبود دارد، عنوان کرد: انتظار می‌رود رفع این ضعف‌ها بیش از پیش مورد توجه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این آیین با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: شکوه حضور مردم در انتخابات تودهنی محکمی بر دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

فرج‌الله شوشتری متذکر شد: فقدان حضور برخی افراد در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد، برخی مسئولان در انجام وظایف خود به خوبی عمل نکردند و باید بیش از پیش در انجام وظایف خود بکوشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار