معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

توان رزم نیروی زمینی ارتش در سطح بالایی قرار دارد

امیر سرتیپ قربانی گفت: نیروی زمینی ارتش در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در ارتقای توان رزم در جایگاه و سطح بالایی قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 07July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی و هم‌افزایی معاونین نیروی انسانی نیرو‌های چهارگانه ارتش که به میزبانی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروی انسانی به عنوان مؤلفه‌ای بسیار مهم در ارتقای توان رزم در ارتش، از منزلت و جایگاه اجتماعی مطلوبی برخوردار است.

امیر سرتیپ قربانی

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به اینکه تجهیزات و تسلیحات در ارتش با نیروی انسانی توانمند و متخصص، مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: امروز با ارزش‌گذاری و رسیدگی به معیشت کارکنان به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌ایم که نیرو‌های ارتش، با نشاط و قدرت بی‌نظیری در تمامی مأموریت‌ها حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌مند بودن در حوزه نیروی انسانی ارتش، از مهم‌ترین برنامه‌های فرماندهان ارتش است، گفت: امروز تمامی ابعاد زندگی کارکنان مورد توجه فرماندهان قرار دارد؛ در تمامی رویداد‌های زندگی، فرماندهان و مسئولان قطعاً در کنار تک‌‎تک کارکنان و خانواده‌ها هستند. رسیدگی به امور نیروی انسانی موجب شده است در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در ارتقای توان رزم در جایگاه و سطح بالایی قرار بگیریم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در پایان به برگزاری موفق و سالم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با حضور همگانی خود بار دیگر به ندای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) لبیک گفتند و این امر، نشان از ولایتمداری ملت بصیر ایران اسلامی دارد. انتخابات در بهترین شرایط برگزار شد و باید به برنده راستین انتخابات که مردم هستند، تبریک گفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها