استاندار همدان:

اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و رشد کشور است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات و اقدامات این نهاد انقلابی برای حفظ امنیت و رشد کشور است.
کد خبر: ۶۷۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 07July 2024

7به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در آئین تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نزاجا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات و اقدامات این نهاد انقلابی برای حفظ امنیت و رشد کشور است.

وی با بیان اینکه از ملت بزرگ ایران و حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم شریف در چهاردهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری، قدردانی می‌کنم، افزود: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت خوبی توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی شکل گرفت که دشمنان را ناراحت و مأیوس کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: برای اولین بار به دلیل شهادت رییس جمهور عزیز شهید رئیسی شاهد برگزاری چند انتخابات در فواصل اندک بودیم. با همت اعضای شورای تأمین استان و ایجاد وحدت و همدلی، با هیچ مسئله‌ای در استان مواجه نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: از نیروهای ارتش که حفاظت از برخی اماکن حساس را در ایام گذشته برعهده داشتند و همچنین نیروهای فراجا که امنیت انتخابات را به همراه یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از عزیزان سپاه و بسیج تأمین کردند، تشکر می‌کنم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برگزاری این انتخابات نشان داد؛ رقابتی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، متذکر شد: اصل مهمی که با تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در نظر گرفته می‌شود؛ حق‌الناس بودن رأی مردم است که از نظر شرعی و قانونی لازم‌الاجراست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار