استاندار لرستان:

مسجد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات حاشیه‌ای ظرفیت است

شفقت گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات دو محله اسد آبادی و فلک الدین با استفاده از ظرفیت محله، مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و مشارکت حلقه‌های میانی در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 07July 2024

مسجد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات حاشیه‌ای ظرفیت استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز (یک شنبه) در جلسه بررسی مشکلات دو محله اسد آبادی و فلک الدین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به بازدید‌های انجام شده از این دو محله، اظهار داشت: دو محله اسد آبادی و فلک الدین با آسیب‌های اجتماعی بالایی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: با وجود اینکه در گذشته کار‌های خوبی هم در این محلات انجام شده حتی اهالی محله هم کارگروهی برای احصا مسائل تشکیل دادند، اما رفع مشکلات این دو محله به اقدامات بیشتری نیاز دارد.

استاندار لرستان با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه، بیان کرد: قرار شد با محوریت محله، استفاده از ظرفیت مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و مشارکت حلقه‌های میانی رفع مشکلات محله انجام شود.

به گفته شفقت ادارات مرتبط و تاثیر گذار هم موظف شدند برنامه خود را در خصوص رفع مشکلات ارائه کنند. وی بر جمع آوری ضایعات فروشی‌ها در دو محله اسدآبادی و و فلک الدین به عنوان یک معضل جدی تاکید کرد و گفت: قرار است شهرداری ظرف دو هفته آینده با تعیین مکان انتقال ضایعات فروشی‌ها را انجام دهد.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت جانمایی میادین تره‌بار، فضای ورزشی، درمانی و آموزشی در این محلات گفت: هدف ما کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محله‌ها است و برای تحقق این امر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مساجد ، محلات ، آموزش
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار