ارتش یمن:

برای مقابله با دشمنان، در نهایت آمادگی قرار داریم

وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن با ارسال پیامی به رهبر این کشور، تأکید کردند که نیرو‌های مسلح یمن برای انجام مأموریت‌های خود در راستای دفاع از اسلام، حاکمیت یمن و مسئله فلسطین، در نهایت آمادگی قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 07July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع و «محمد الغماری» رئیس ستاد مشترک ارتش یمن امروز یکشنبه تأکید کردند که ارتش این کشور، توانمندی‌هایی دارد که می‌تواند دشمنان را به دردسر بیاندازد.

برای مقابله با دشمنان، در نهایت آمادگی قرار داریم

 العاطفی و الغماری با ارسال پیامی به «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله تشریح کردند که نیرو‌های مسلح یمن برای انجام مأموریت‌های خود در راستای دفاع از اسلام، حاکمیت و مسئله فلسطین، در نهایت آمادگی قرار دارد.

این فرماندهان یمنی تصریح کردند: اگر دشمنان به گمراهی خود ادامه دهند با آتش جنگ نیرو‌های مسلح یمن روبرو خواهند شد. ما نیز مشتاق دستور رهبر انقلاب برای آغاز جنگ نهایی هستیم که دشمنان را برای فرصت‌سوزی‌های صلحشان، پشیمان کند.

العاطفی و الغماری همچنین از الحوثی به خاطر حمایت‌های مداومش از نیرو‌های مسلح این کشور و کمک به ارتقای توانمندی‌های نظامی آن، قدردانی کردند و قول دادند که تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن، به مسیر شهدای این کشور ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار