تقدیر مسئولان نکا از رزمنده اهل قلم+ تصاویر

«یداللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و «جعفری» رئیس کتابخانه عمومی شهرستان از «محمود محمدی» رزمنده اهل قلم این شهرستان تقدیر به عمل آوردند.
کد خبر: ۶۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ - 07July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت ۱۴ تیر روز قلم «سید مرتضی یداللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و «فاطمه سادات جعفری» رئیس کتابخانه عمومی با همراهی «منصورکوهی» مدیر انتشارات «مهر حنظله» امروز با حضور در منزل، از «محمود محمدی» رزمنده اهل قلم این شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

در این دیدار «سید مرتضی یداللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامی‌داشت روز قلم اظهار داشت: تجلیل و تکریم از رزمندگان دفاع مقدس وظیفه ماست.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت منسجم‌تر نویسندگان در شهرستان گفت: تلاش می‌کنیم در این حوزه گام‌های موثرتری برداریم.

«فاطمه سادات جعفری» رئیس کتابخانه عمومی نکا نیز توجه به قشر نویسنده و صاحب قلم را از رویکرد‌های این مجموعه برشمرد و اذعان داشت: شهرستان نکا دیار علم و فقاهت است و الحمدلله رویش‌های جدیدی را در حوزه نویسندگی شاهد هستیم که باعث افتخار است.

«محمود محمدی» از رزمندگان اهل قلم و صاحب اثر شهرستان نکا نیز در ادامه به ذکر خاطراتی از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و از مشکلات حوزه نویسندگی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار