پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛

محرم زنده است و جان‌ها شیفته پیام کربلا هستند

سردار تقوی در پیامی، فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 08July 2024

محرم زنده است و جان‌ها شیفته پیام کربلا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و ۷۲ تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم آغاز فصل دلدادگی و روز‌های پررنگی است که سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در صحرای کربلا با نثار خون خود درخت دین را احیا نمود تا این حقیقت همیشه جاودان درسی برای تمام تاریخ شود.

اگر چه قرن‌ها از حادثه کربلا می‌گذرد، اما محرم هنوز زنده است و جان‌ها همچنان شیفته پیام کربلا هستند و عالمی ماجرای واقعه را به شمیم جان نواز، با این چه شورش است معطر می‌سازد.

اینجانب، فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت، دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ص) و تمامی همکاران سخت کوش و متدین تسلیت عرض نموده و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار