فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

مهمترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام مقدس اسلامی بود

امیر معصومی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات مهر تاییدی بر عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند و نشان دادند که به این نظام مردمی و ولایی پایبند هستند.
کد خبر: ۶۷۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 08July 2024

مهمترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام مقدس اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، در جمع کارکنان وظیفه این منطقه، با اشاره به حماسهآفرینی مردم در انتخابات ۱۵ تیر، اظهار داشت: حضور حداکثری ملت ایران در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نشان دهنده اعتماد مردم به مسئولان و متولیان امر بود که مردم با رأی خود به آنها برای خدمتگزاری بیشتر و تلاش برای حل مشکلات کشور اعتماد کردند.

وی افزود: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، ثابت کردند که هنوز به آرمان‌‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و حاضر هستند برای حفظ و حراست از این آرمان‌ها، فداکاری کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، با تأکید بر اینکه حماسه پانزدهم تیرماه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، تصریح کرد: این حضور پرشور مایه امید و دلگرمی برای دوستداران نظام و یأس و ناامیدی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب بود.

امیر معصومی با بیان اینکه حضور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، ادامه داد: این حضور پرشور، قدرت و نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور به رخ جهانیان کشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با اتکا به قدرت مردم، عدالت و رفاه را در جامعه گسترش دهد و حضور مردم در این رویداد سیاسی مهم، ضامن حفظ و استمرار این دستاوردها و همچنین حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌‌های پیشرفت و توسعه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار