رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش؛

معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین بهمن در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل این نیرو در منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار کرد: معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است که در سایه آن امروز ارتش یک نهاد مردمی است که توانسته است در شرایط بحرانی کشور همواره حامی و پشتیبان ملت باشد.
کد خبر: ۶۷۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 08July 2024

معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل این نیرو در منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار کرد: معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است که در سایه آن امروز ارتش یک نهاد مردمی است که توانسته است در شرایط بحرانی کشور همواره حامی و پشتیبان ملت باشد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نقش انکار ناپذیری در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها دارد افزود: اگر بتوانیم خوب برنامه‌های قرآن کریم را در زندگی روزمره خود جاری و ساری کنیم قطعا محیطی سرشار از آرامش و آسایش برای خود و خانواده هایمان بدنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام بهمن به پیشرفت‌های قرآنی نیروی پدافندهوایی ارتش در این چندسال اخیر اشاره و بیان داشت: هر چقدر که ما بتوانیم فرهنگ قرآن کریم را در بین کارکنان و خانواده‌ها نهادینه کنیم، شاهد تحول آفرینی سالم در فرد، خانواده و جامعه خواهیم بود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در ادامه به حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: حضور آگاهانه و بهنگام مردم در پای صندوق‌های رای نشان داد مردم ایران اسلامی همیشه پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار