نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم

آیت‌الله «شعبانی» گفت: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم. برای رفع مشکلات استان همدان و دغدغه‌های مردم خصوصا در بحث مسکن، جمعیت و اشتغال همه در کنار هم باید تلاش کنیم. برخی تحلیل‌های اشتباه و مرز بندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست.
کد خبر: ۶۷۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 08July 2024

امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (دوشنبه) در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان همدان، اظهار داشت: تلاش‌های ستادهای انتخاباتی در راستای تحقق مشارکت حداکثری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه به نقش مردم اعتقاد دارند، افزود: مشارکت پر شور مردم در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت و تحریم انتخابات به کار گرفته بود، مرهون زحمات همه ستادها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه فضای رقابت دیروز، باید به رفافت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود، گفت: هنر سیاست‌مداران، به خصوص رئیس جمهور منتخب در این است که از فضای انتخاباتی عبور و برای حل مشکلات باتمام وجود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سیاست رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت‌هاست و امروز باید همه از این سیره تبعیت کنیم، تصریح کرد: موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است.

شعبانی خاطرنشان کرد: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم. برای رفع مشکلات استان همدان و دغدغه‌های مردم خصوصا در بحث مسکن، جمعیت و اشتغال همه در کنار هم باید تلاش کنیم. برخی تحلیل‌های اشتباه و مرز بندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست.

وی در پایان متذکر شد: در دوران مسئولیت‌ها، مهم استفاده از این فرصت محدود برای حل مشکلات و خدمت به مردم است. رئیس جمهور منتخب، قدردان اعتماد مردم باشد و از آن برای خدمت به مردم استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار