اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده نزاجا در کرمان برگزار شد

اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان پایور در منطقه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 08July 2024

اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده نزاجا در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان،  آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان پایور در منطقه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور متسابقینی از استان‌های کرمان، خراسان‌ جنوبی و سیستان‌ و بلوچستان امروز، ۱۸ تیر در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار و از برگزیدگان این مسابقات تجلیل شد.

«سرهنگ محمدرضا کشتگر» جانشین مرکز قرآن و عترت نزاجا در جریان این برنامه اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۷ نیروی زمینی ارتش به‌مدت دو روز در ۱۳ رشته و پنج مقطع همسران، فرزندان دختر و پسر به تفکیک زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ (۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم برگزار شد، افزود: کیفیت این دوره از مسابقات ارتقا یافته و باتوجه به برنامه‌ریزی‌های آموزشی صورت گرفته، متسابقین کسانی هستند که در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
 
سرهنگ کشتگر تصریح کرد: در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده نزاجا در منطقه جنوب‌ شرق ۱۳۰ نفر شرکت‌کننده داشتیم که ۸۰ نفر برگزیده شدند. شرکت‌کننده ویژه‌ای نیز داشتیم و یکی از متسابقین پنج سال سن داشت که موفق به کسب رتبه برتر در رشته حفظ یک جزء شد و این باعث افتخار است که قرآن در همه سطوح نیروی زمینی رواج یافته است.
 
جانشین مرکز قرآن و عترت نزاجا در پایان با بیان اینکه جنوب‌شرق یکی از هفت منطقه میزبان مسابقات قرآن نزاجا بود، اظهار کرد: نفرات برتر همه مناطق در مرحله مسابقات سراسری قرآن نزاجا شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار