مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره شعر «راز‌های ارغوانی ۲» در مازندران

«هراسانی» از برگزاری جشنواره شعر بسیج «راز‌های ارغوانی ۲» ویژه شاعران استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 08July 2024

برگزاری جشنواره شعر راز‌های ارغوانی (۲) در مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران از برگزاری جشنواره شعر بسیج «راز‌های ارغوانی۲» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران برگزار می‌شود. 

وی افزود دبیرخانه این جشنواره ویژه شاعران مازندران در دو بخش فارسی و محلی آغاز به کار کرد.

هراسانی، شعر دفاع مقدس مقاومت و پایداری ملی و جهانی شامل شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهید جمهور، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی و حرکت‌های جهادی، عفاف و حجاب، نقش زنان در جنگ، پرچم ایران، وطن، وحدت، امنیت ملی و شهدای هنرمند را از موضوعات این جشنواره برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه در اختتامیه این جشنواره از ۱۰ برگزیده با اهدای لوح تقدیر تندیس و هدایا تقدیر به عمل می‌آید، اضافه کرد: همچنین از سه شاعر نیز به عنوان شایسته تقدیر قدردانی خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب word در شبکه‌های اجتماعی ایتا، سروش، بله و... به شماره ۰۹۱۱۹۵۵۰۹۵۴ ارسال کنند.

هراسانی، حداکثر زمان ارسال آثار را ۳۱ مرداد سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان آثار خود را به آدرس دبیرخانه در ساری، میدان امام (ره)، مجتمع اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند. 

به گفته مسئول بسیج هنرمندان مازندران آثار برگزیده به همراه تعدادی از اشعار در قالب کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار