مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج):  

اصلاح جامعه رسالت اهل ایمان در هر دوره‌ است

حجت‌الاسلام «صادقی» با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع)، گفت: امام حسین (ع) جان خود را برای اصلاح امت اسلامی فدا کرد و این رسالتی است برای اهل ایمان در هر دوره‌ای که برای اصلاح جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 08July 2024

اصلاح جامعه رسالت اهل ایمان در هر دوره‌ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رحمت‌الله صادقی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امشب (دوشنبه) در سومین مجلس عزای حسینی محله بهارانچی اصفهان، اظهار داشت: امام حسین (ع) یکی از اهداف قیام خود را اصلاح در امت اسلامی می‌داند.

وی ادامه داد: فهم اینکه چرا امام حسین (ع) قیام کرد مستلزم شناخت ویژگی‌های آن دوران است زیرا این شرایط در هر دورانی می‌تواند تکرار شود و برخی از مولفه‌های آن در جامعه کنونی ما نیز مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به ویژگی‌های شهر و کشور از منظر قرآن، گفت: امنیت از مهمترین ویژگی‌های مدنیت از منظر قرآن است و این امنیت به معنای دل‌آرامی، ایمان درونی و اطمینان نفس است و لذا اگر امنیت نباشد همانند دوران کرونا افراد از هم دور خواهند شد و ترس، واهمه و احساس اجازه نمی‌دهد افراد به هم نزدیک شوند.

وی اضافه کرد: جنایات رژیم پهلوی، بمباران شهرها در دوران رژیم بعثی و جنایات داعش نمونه‌هایی از جنایت، خشونت و بی‌امنیتی در جامعه است و اگر به تاریخ اسلام نگریسته شود نمونه‌هایی از همین خشونت‌ها و جنایت‌ها در دوران اموی مشاهده می‌شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: کشتار و قتل عام نیکان و یاران اهل بیت (ع)، عبور از خطوط الهی، ترویج فرهنگ موسیقی مبتذل و میگساری، فسق علنی از مولفه‌های جامعه اموی است.

وی آرامش و فقدان مشکل معیشتی را از دیگر لوازم جامعه ایده‌آل دینی برشمرد و افزود: در چنین جامعه‌ای مردم به راحتی توان کسب و کار دارند، مشکل اشتغال ندارند و از نظر مسکن، خوراک و پوشاک و در مجموع مسایل معیشتی مشکلی ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی بیان داشت: شهید رییسی نمونه یک مدیر اجرایی توانمندی بود که شبانه روز برای امنیت، آرامش و رفع مشکلات معیشتی مردم گام برداشت و تلاش می‌کرد جامعه را از فساد نجات دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار