مسئول واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان:

سوگواره «احلی‌من العسل» در زنجان برگزار می‌شود

«رضایی» از برگزاری سوگواره احلی‌من العسل برای اولین با حضور دانش‌آموزان دختر در زنجان خبر داد و گفت: محوریت مراسم با خود دانش‌آموزان خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 09July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «مسعود رضایی» مسئول واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سوگواره احلی من‌العسل در زنجان اظهار داشت: همزمان با شب ششم محرم و شهادت نوجوان کربلا حضرت قاسم بن‌الحسن (ع) این برنامه برگزار خواهد شد و هدف این برنامه تبیین سبک زندگی و الگو سازی نوجوان حسینی برای دانش آموزان است.

مسئول واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برگزاری این برنامه برای اولین بار با حضور دختران دانش‌آموز است، افزود: محوریت مراسم مثل مجری و قاری با خود دانش‌آموزان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا نیاز است که فضاسازی محیطی باید انجام شود، گفت: برای پذیرایی بهتر نسبت به استقرار موکب پذیرایی اقدام خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه بهتر است برای تاثیر و زیبایی مراسم لباس یا اقلام متحد‌الشکل تهیه و تدارک شود، افزود: گروه سرود ۴۵ نفره دانش آموزان دختر و پسر، سرودی را با موضوع امام حسین (ع) اجرا خواهند کرد.

مسئول واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این مطلب که حضور حداکثری دانش آموزان با اولیای خود و هیئت های مذهبی دانش آموزان مورد انتظار است، ادامه داد: پس از این پایان این مراسم دارالقرآن و حسینیه ولایت آموزش و پرورش واقع در خیابان فاتح شهر زنجان نیز افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها