معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

دیدار با خانواده شهدا برای ما موجبات قوت قلب است

ناهیدی گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 09July 2024

دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حسن ناهیدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان خراسان شمالی امروز (سه شنبه) در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم رحمانی» با تاکید بر این حقیقت که شهدا منحصر در جغرافیا و زمان خاصی نیستند، اظهار داشت: شهید در زمان و مکان محدود نیست و تنها تعلق به خانواده خود ندارد بلکه فرزند همه ملت است و خداوند خانواده شهدا را برگزید تا این شهید را به نمایندگی از ملت ایران در دامان پر مهر خود بپرورانند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان خراسان شمالی افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روز‌های سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت‌ها است.  

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار