مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد؛

ضرورت حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

سرهنگ الهی راد گفت: باید برای حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از ارزش‌های بنیادین در جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ - 09July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالیهر چه اقتدار و صلابت داریم از برکت وجود خون شهداست، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (سه شنبه) در جلسه جانمایی تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: هر چه اقتدار و صلابت داریم از برکت وجود خون همین شهدایی است که به ظاهر گمنام‌ هستند ولی نامشان بر اندام استکبار جهانی لرزه می‌اندازد، نفس حضور شهدا و ایجاد مقبره برای یادمان این عزیزان موجب برکت و پرورش روحیه انقلابی و زنده نگه داشتن ارزش‌های جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا می‌شود.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون ایثار و فداکاری‌های آنان است و لذا باید یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس را در کشور و محافل مختلف گرامی بداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: همانگونه که از نام شهید مشخص است شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و همه  وظیفه داریم در حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از ارزش‌های بنیادین در جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار