رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انقلاب اسلامی محصول مکتب عاشوراست

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: انقلاب اسلامی محصول مکتب عاشورا و هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) محل تربیت مجاهدان عاشورایی و مهدوی است.
کد خبر: ۶۷۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 09July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» نیروی هوایی ارتش با حضور در یکی از هیئت‌های عزاداری شهرک شهید شجاعی نهاجا در جمع عزاداران حسینی اظهار داشت: باید سعی کنیم با شهدای کربلا ارتباط معنوی بگیریم تا در‌های آسمان و معنویت برای ما باز شود.

انقلاب اسلامی محصول مکتب عاشورای امام حسین (ع) است/ هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) محل تربیت مجاهدان عاشورایی و مهدوی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول مکتب عاشورای امام حسین (ع) است و هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) محل تربیت مجاهدان عاشورایی و مهدوی است، افزود: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در همین هیئت‌ها تربیت شدند و امروز هم باید در همین هیئت‌ها زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم و سرباز حضرتش باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: باید برای بهره بیشتر از این جلسات نیت پاک، اعتقاد خالص و با جسم پاک و با وضو حاضر شویم.

در ادامه، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز عنوان کرد: هیئت‌های امام حسین (ع) جایی برای ساختن جسم، روح، ایمان و معنویات مان است و جایی که باید نصایح و توصیه‌های بزرگان دینی‌مان را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور جوان‌ها و نوجوان‌ها در هیئت‌ها یک نعمت بسیار بزرگ است، گفت: عهد ببندیم که تا سال بعد رذائل اخلاقی‌مان را کمتر کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: هر کاری برای ترویج فرهنگ حسینی و عزای امام حسین (ع) کنیم، کم است و ما آماده هرگونه کمک به برگزاری این مراسم‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها