جلسه هم‌اندیشی کمیته بانوان دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد

اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس با موضوع همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت بانوی دفاع مقدس با حضور مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا این کمیته در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ - 09July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس امروز با موضوع همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت بانوی دفاع مقدس با حضور «بتول دوسعلی‌وند» مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا این کمیته در اهواز برگزار شد.

در این جلسه دستورالعمل ابلاغی همایش تجلیل از پیشکسوتان زن دفاع مقدس توسط ستواندوم ستاد «سید مجید چرغان» مسئول امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان قرائت و از حاضرین در جلسه درخواست شد که در خصوص شناسایی و معرفی بانوان رزمنده و فعال استان در دوران دفاع مقدس همکاری لازم را به عمل آورند.

جلسه هم‌اندیشی کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز برگزار شد

دوسعلی وند نیز ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه اعضا کمیته خواهان شناسایی و معرفی بانوان، همسران و دخترانی شد که در قالب‌های مختلف و در دوران حماسه و ایثار نقش آفرین بودند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته شده‌اند.

در ادامه جلسه نیز حاضرین به نقطه نظرات خود پرداختند و این همایش را فرصتی مغتنم شمردند تا بتوان از همه بانوان پیشکسوت استان که به دست فراموشی سپرده شده بودند تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار