آغاز عملیات اجرایی ساختمان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی+ فیلم

در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولان اداری، فرماندهان نیرو‌های مسلح، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت عملیات اجرایی ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ - 09July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آغاز عملیات اجرایی ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد، «حسن موحدیان» رئیس شواری اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «احمد نگهبان» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، «حسن داوری» فرماندار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، جمعی از مسئولین استانی، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت امروز (سه‌شنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

«محمدهادی محمدی مقدم» رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قرار است این فاز توسط شرکت بتن‌ساز تربت که از انبوه‌سازان برتر استان و کشور است تا پایان سال آینده به اتمام برسد و ما امیدواریم این اتفاق به شایستگی رقم بخورد.

«حسن کریمدادی» عضو شورای اسلامی شهر مشهد و رئیس کمیسیون ایثارگران این شورا ضمن گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت، در سخنانی ابراز داشت: تلاش شورای ششم بر این بوده که احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در اولویت باشد که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

در ادامه این مراسم «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی و سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» در سخنانی به تبیین اهمیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در گسترش هنجار‌های اجتماعی و انتقال فرهنگ مقاومت مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها