برگزاری کنسرت در پایتخت کلمبیا برای حمایت از فلسطین

دولت کلمبیا کنسرتی را در میدان سیمون بولیوار در حمایت از فلسطینی‌ها برگزار کرد.
کد خبر: ۶۷۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ - 09July 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، دولت کلمبیا کنسرتی را در میدان سیمون بولیوار در حمایت از فلسطینی‌ها برگزار کرد که در آن شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی ادامه جنگ نسل‌کشی در غزه را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به تجاوزات اسرائیلی شدند که به مدت ۱۰ ماه در نوار غزه ادامه دارد.

برگزاری کنسرت در پایتخت کلمبیا برای حمایت از فلسطین

فیلم‌های منتشر شده از صحنه‌های هوایی این کنسرت، پرچم فلسطین را نشان می‌دهد که جلوی کنگره را پوشانده و شعار‌هایی مبنی بر پایان دادن به نسل‌کشی سر داده می‌شود. ازدحام عظیم جمعیت در طول مراسم بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

بر اساس این گزارش، «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در اول ماه مه از قطع روابط دیپلماتیک میان کشورش و «اسرائیل» خبر داد و سپس دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر را به ارتکاب نسل‌کشی علیه فلسطینیان متهم کرد.

گفتنی است، رئیس‌جمهور کلمبیا همچنین خرید تسلیحات ساخت «اسرائیل» را متوقف کرده است. این درحالی است که «اسرائیل» یکی از برجسته‌ترین منابع تسلیحاتی برای نیرو‌های امنیتی کلمبیا است.

لازم به ذکر است، دولت پترو اعلام کرد که صادرات زغال سنگ خود به «اسرائیل» را با توجه به ادامه جنگ در نوار غزه متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار