رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نامه رئیس‌جمهور منتخب به «سید حسن نصرالله» دشمنان را مأیوس کرد

حجت‌الاسلام «پورخاقان» با اشاره به نامه رئیس جمهور منتخب به سید حسن نصرالله و حمایت قاطع وی از محور مقاومت،‌ گفت: این اقدام دشمنان‌ نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی را از رخنه در آینده نظام مأیوس ساخت.
کد خبر: ۶۷۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ - 09July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس که در ساختمان مرکزی قوه‌قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز این مراسم در تداوم همان خط سرخ امام حسین (ع) است که در محرم الحرام سال ۶۱ رقم خورد و این خون همچنان در رگ‌های امت جاری بوده و امت با استمداد از نام، راه و فلسفه امام حسین (ع) این مسیر را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: شهید گمنامی که امروز بقایای پاک و مطهر آن را تشییع کردید و پس از ۴۰ سال در خاک آرام می‌گیرد، به امام حسین (ع) و یارانش اقتدا کرد؛ چراکه خط امام حسین (ع) خط خون، خط مبارزه، خط شهادت، خط سازش‌ناپذیری با دشمن و دشمنان قسم‌خورده انسانیت است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شهیدان از مرگ نهراسیدند و به استقبال آن رفتند؛ البته برای پیروزی جنگیدند اما شهادت نصیب آن‌ها شد.

نامه رئیس‌جمهور منتخب به «سید حسن نصرالله» دشمنان را مأیوس کرد

وی گفت: شهیدان فقط آن زمانی که خون پاک خود را تقدیم کردند، به انقلاب و نظام اسلامی خدمت نکردند؛ بلکه آن روزی که پس از پایان جنگ و فاصله گرفتن جامعه از تاریخ جنگ و پس از آنکه غرب‌گرایان خواستند با تهاجم فرهنگی، ناجوانمردانه آرمان مبارزه و جهاد را از اذهان مردم پاک کنند، همین تکه‌های باقی‌مانده مطهر از پیکر شهیدان خوشنام بود که کوی و برزن شهرهای مختلف تشییع شدند و جوانان دهه سوم و چهارم که جنگ را ندیدند و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی نداشتند، زمانی که خود را در کنار تابوت این شهیدان مطهر دیدند، به خود آمدند که فرهنگ‌مان را باید پاس بداریم.

حجت‌الاسلام پورخاقان اضافه کرد: امروز انقلاب مردم فلسطین و مقاومت مردم غزه مظلوم، نشأت‌گرفته از همین مقاومت‌ها و خون‌های پاکی است که در لبیک به قیام امام خمینی (ره) و در دفاع از انقلاب اسلامی ریخته شد. امروز اگر می‌بینید طوفان‌الاقصی چنان طوفانی برپا می‌کند که هیمنه رژیم صهیونیستی را بر باد می‌دهد و نابودی این رژیم ظالم را نزدیک کرده است، به خاطر خون شهدای انقلاب اسلامی و آرمانی است که امام خمینی (ره) درس آن را از امام حسین (ع) گرفت و برای ما تبیین کرد.

وی در خصوص نامه رئیس جمهور منتخب به سید حسن نصرالله و حمایت قاطع وی از محور مقاومت،‌ گفت: البته‌ انتظار از ایشان که در دوران دفاع مقدس در لبیک به ندای ولی فقیه زمان خود در جبهه‌های جنگ و مبارزه در مقابل دشمن بعثی ایستاد، غیر از این نبود و این اقدام دشمنان‌ نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی را از رخنه در آینده نظام مأیوس ساخت و همه فهمیدند که رئیس‌جمهور منتخب نیز مانند شهید رئیسی مدافع جبهه مقاومت است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: اکنون‌ که این شهید بزرگوار در ای‌نجا دفن می‌شود، وظیفه ما را دو چندان می‌کند و با دیدن مزار شریف این شهید بزرگوار، باید بدانیم که چه خون های پاکی در راه این انقلاب ریخته شده است و شهدا با تقدیم جان خود به اوج قله‌های انسانیت رسیدند و ما باید با رفتار خود، در انجام صحیح وظایف و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا ادامه‌‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار