رسانه لبنانی اعلام کرد؛

شهادت محافظ سابق دبیر کل حزب الله لبنان در حمله پهپادی اسرائیل+ عکس

منابع خبری از شهادت محافظ سابق دبیر کل حزب الله لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ - 09July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از ال بی سی، منابع خبری لبنانی از شهادت محافظ سابق سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که حاج ابوالفضل قرنبش در حمله رژیم صهیونیستی به خودرو او در جاده دمشق به بیروت در نزدیکی الصبوره به شهادت رسیده است.

این در حالی است که هنوز حزب الله بیانیه‌ای در این زمینه صادر نکرده و منابع رسانه‌ای سوری نیز به طور رسمی آنرا تایید نکرده اند.

شهادت محافظ سابق دبیر کل حزب الله لبنان در حمله پهپادی اسرائیل+ عکس

دقایقی قبل خبرنگار المیادین به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جاده دمشق به بیروت خبر داده بود. 

از سوی دیگر دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان که مقر آن در لندن قرار دارد در این باره اعلام کرد که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی دو نفر که گمان می‌رود از حزب الله لبنان باشند کشته و نفر سوم که به شدت مجروح شده است راننده سوری است که با حزب الله کار می‌کرده است.

این خودرو هنگام عبور از نزدیکی مرکز ایست نظامی وابسته به لشکر چهارم در جاده دمشق به بیروت در منطقه جدیده یابوس در حومه دمشق هدف قرار گرفت.

طبق گزارش دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان، بر اثر این حمله خودرو آتش گرفتند و دو نفر در داخل خودرو سوختنند و آمبولانس‌ها به محل حادثه شتافتند و تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار