سوگواره‌ی «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره سوگواره «مَحرم مُحرم» به همت جهاد دانشگاهی لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 09July 2024

سوگواره‌ی «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، جهاد دانشگاهی در راستای ترویج فرهنگ حسینی، عاشورایی و همچنین فرهنگ اربعین و با هدف زمینه‌سازی برای حضور جوانان علی الخصوص جامعه دانشجویی و دانشگاهیان و نقش‌آفرینی آنان با استفاده از ابزار هنر در نظر دارد سیزدهمین دوره سوگواره‌ی فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» را برگزار کند.

این سوگواره که قرار است امسال سیزدهمین دوره آن برگزار شود در بخش‌های عکس، شعر بومی، پادکست، مونوگرافی، تایپوگرافی، خبر، پوستر، داستان کوتاه و دلنوشته خواهد بود.

امسال برای اولین بار علاوه بر اینکه دبیرخانه مرکزی این سوگواره در جهاد دانشگاه لرستان مستقر بوده دبیرخانه سایر بخش‌ها در واحد‌های جهاد دانشگاهی استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، همدان و کردستان ایجاد شده است.

آیین‌های عزاداری مردم غرب کشور در ماه محرم، کودکان و محرم، زنان و محرم، اسرای کربلا، شهدا و اصحاب امام حسین (ع)، مواکب مردمی، عزاداری اهل سنت در سوگ آل الله، پیاده‌روی اربعین، نادیده‌های محرم و اربعین و امر به معروف و نهی از منکر از محور‌های اصلی این سوگواره است.

شرکت کنندگان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سوگواره به نشانی https://www.roytab.ir/sizdahmahrammoharam تا ۱۶ مرداد ماه نسبت به ارسال آثار خود در بخش‌های مختلف اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مرکزی به شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار