مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:

شهیدان نزدیک‌ترین و عامل‌ترین افراد به راه پر برکت امام حسین (ع) هستند

سردار «کوشکی» گفت: شهیدان نزدیک‌ترین و عامل‌ترین افراد به راه پر برکت امام حسین (ع) هستند که در سیره زندگی شهدا این موضوع مشهود است.
کد خبر: ۶۷۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ - 09July 2024

شهیدان نزدیک‌ترین و عامل‌ترین افراد به راه پر برکت امام حسین (ع) هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بختگان که با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: شهیدان نزدیک‌ترین و عامل‌ترین افراد به راه پر برکت امام حسین (ع) هستند که در سیره زندگی شهدا این موضوع مشهود است.

سردار کوشکی افزود: خون شهدا باعث حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها شده و پرچم ایثار و شهادت اکنون نیز برافراشته است چراکه هرچه به زمان ظهور نزدیک می‌شویم، افراد با اخلاص بیشتر می‌شوند و تراکم ارزشی در وجود افراد یقینا بیشتر خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه در زمان ظهور عاملین و راه یافتگان ایثار و شهادت مخلص‌تر می‌شود و راه شهدا همچنان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: شهدای گمنام برای هر منطقه برکت به همراه خواهند داشت و هرکجا که قرار می‌گیرند، آن زمین را طیب و پاک و مطهر می‌کنند که ویژگی خاص پیکر مطهر شهدا است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه یادمان شهدای گمنام قبله گاه فرهنگی هر دیار هستند، ادامه داد: اگر یادمان‌ها آباد شود، برکت آن به مردم بر می‌گردد که الحمدالله روند تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرستان بختگان مطلوب بوده است.

وی، برگزاری انتخابات امیدواریم در دولت چهاردهم شاهد رونق فرهنگ ایثار و شهادت باشیم همانطور که شهید آیت الله رئیسی دو نوبت در سال شخصا در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور حضور پیدا می‌کردند.

سردار کوشکی تصریح کرد: تدوین کتاب نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس فعالیت ارزشمندی است که به برای آیندگان یادگار خواهد ماند و موجب بهره مندی آحاد مردم به ویژه محققان خواهد شد بنابراین هرچه زودتر کتاب نقش شهرستان بختگان در دفاع مقدس نگارش شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بختگان هر فصل یک نوبت با حضور اعضا تشکیل شود تا برنامه ریزی برای یادمان شهدای گمنام و شهر آرایی صورت گیرد همچنین شهرداری بختگان از اعتبارات فرهنگی شهر در زمینه مساعدت کند.

اجرای سنگ قبر شهدای گمنام شهرستان بختگان، تکمیل یادمان شهدای گمنام و رسیدگی ویژه به امکانات رفاهی، اختصاص اعتبارات از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار