قانونگذار آمریکایی اذعان کرد؛

اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نسل‌کشی است

رشیده طلیب تنها قانونگذار فلسطینی کنگره آمریکا به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در خان‌یونس حمله کرد.
کد خبر: ۶۷۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹ - 10July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، توحش رژیم صهیونیستی در غزه به حدی است که اکنون صدا‌ها در غرب را نیز بلند کرده است.

اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نسل‌کشی است

رشیده طلیب، تنها قانونگذار فلسطینی کنگره آمریکا حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان‌یونس را مصداق بارز نسل‌کشی خواند.

وی در این رابطه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: این مسئله که رژیم صهیونیستی به طور هدفمند در حال هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی فلسطینیان بوده و این کار را بار‌ها تکرار می‌کند در حالی که رهبران جهان در حال نظاره این ماجرا و سکوت بوده و حتی در برخی موارد به این مسئله افتخار می‌کنند، تهوع آور است.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید این اقدام نسل‌کشی است. هدف قرار دادن غیرنظامیان به این روش یک جنایت جنگی است. دادگاه کیفری بین المللی، کجاست درخواست بازداشت مقامات صهیونیست کو؟

این پیام در حالی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی طی ۴ روز گذشته ۴ بار مدارس وار غزه که آوارگان در آن پناه گرفته‌اند را هدف قرار داده است.

سازمان آن روا می‌گوید از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از ۵۰۰ غیرنظامی که در مدارس وابسته به سازمان ملل پناه گرفته بوده‌اند در حملات رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار