سردار رادان:

شهادت مزد سال‌ها خدمت صادقانه سرهنگ «میرآبادی» بود/ رهبر معظم انقلاب اسلامی دشواری ماموریت‌های انتظامی را تایید کردند

فرمانده فراجا گفت: شهادت فرمانده رشید و بااخلاص یگان امداد نیشابور، مزد سال‌ها خدمت صادقانه‌اش بوده است.
کد خبر: ۶۷۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 10July 2024

شهادت مزد سال‌های خدمت صادقانه سرهنگ «میرآبادی» بود/ رهبر معظم انقلاب اسلامی دشواری ماموریت‌های انتظامی را تایید کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در کمیسیون عملیات و شور فرماندهی ارشد انتظامی و مرزبانی خراسان رضوی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: امیدواریم نام ما در زمره عزاداران و شیعه‌های واقعی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار بگیرد و خلوص نیت و ارادت ذخیره‌ای برای آخرت و برکتی برای دنیای ما باشد.

وی افزود: صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم شهادت سرهنگ دوم هادی میرآبادی فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی نیشابور که از سالیان گذشته با ایشان در ارتباط نزدیک بودیم و از زمانی که من سکاندار فرماندهی انتظامی کشور شدم این شهید بزرگوار با آن که رفیق صمیمی بودیم حتی یک خواسته از بنده نداشت.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبر درگیری نیشابور را دادند، گفتم شهادت این افسر رشید و با اخلاص فراجا مزد سال‌ها خدمت صادقانه‌اش بوده است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: در دیداری که به تازگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم و گزارشی که از اقدامات و خدمات همکاران عزیز ارائه شد ایشان فرمودند: کار انتظامی واقعاً سخت است.

وی عنوان کرد: این قسمت ما شده که در این سختی دل را با عشق گره بزنیم و به تکلیف خود به شایستگی عمل کنیم تا مزد ارزشمندی هم بگیریم.

این مسئول با اشاره به پی‌درپی بودن ماموریت‌های پلیسی از ابتدای سال و هم‌اکنون نیز ماموریت محرم و تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی و بلافاصله پس از آن آمادگی برای اربعین تصریح کرد: این توفیق بزرگی است و باید با حضور، آمادگی و هوشیاری مستند به بینش اطلاعاتی که ضرورت و لازمه کار پلیس خدمتگزار است، انجام وظیفه کنیم.

سردار رادان بیان داشت: درآمیختگی ماموریت‌های پلیسی ذهن را به معرفت ماه رمضان می‌برد و همانگونه که در ماه رمضان خداوند دنبال بهانه می‌گردد به بندگانش ببخشد، سختی ماموریت‌های ما نیز سبب می‌شود و علتی است برای آن که خداوند به ما مزد مناسب بدهد.
وی ادامه داد: تعامل همسو و هماهنگی هدفمند و مدیریت هوشمندانه پلیسی با اهتمام جدی باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم به پشتوانه همراهی مردم عزیز، انجام وظیفه کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: توجه به ترویج قرآن و نهج البلاغه در کنار توجه به معیشت و رفاه کارکنان انتظامی در اولویت‌های اساسی فراجا است که با اهتمام جدی در دستور کار قرار دارد.

در ابتدای این جلسه سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار