پیکر شهید حادثه ناوشکن سهند در شوش تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر ناوسروان شهید «سعید خسروی‌پور» از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان بر شانه‌های همرزمانش در یگان‌های مختلف ارتش و سپاه، مردم قدرشناس شوش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و همچنین فرماندار و مسوولان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ - 10July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر ناوسروان شهید «سعید خسروی‌پور» از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان بر شانه‌های همرزمانش در یگان‌های مختلف ارتش و سپاه، مردم قدرشناس شوش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و همچنین فرماندار و مسوولان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید خسروی‌پور از حرم دانیال نبی(ع) شوش به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در جوار شهدای این شهر مقاوم به خاک سپرده شد.

پیکر شهید حادثه ناوشکن سهند در شوش تشییع و به خاک سپرده شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد امام» زعیم حوزه‌های علمیه شوش و کرخه بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه کرد و قشرهای مختلف مردم با عزاداری، پیکر پاک شهید خسروی پور را به سمت جایگاه ابدی‌اش تشییع کردند.

شهید «سعیدخسروی‌پور» متولد سال ۱۳۵۷ از توابع شهرستان شوش و از نیروهای جان برکف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پرسنل ناو سهند ارتش جمهوری اسلامی بود. ناو سهند که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود روز دوشنبه دچار سانحه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار