مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گلستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی در سال جاری

«غریب آبادی» گفت: در سه ماهه نخست امسال و به همت خیرین و نیکوکاران پنج هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان بین خانواده‌های کم برخوردار استان گلستان توزیع شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 10July 2024

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی در سال جاری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «قاسم غریب آبادی» مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گلستان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص خدمات داوطلبانه هلال ‌احمر خبرداد و اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال و به همت خیرین و نیکوکاران پنج هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در این مدت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر گلستان نیز در قالب نذر خدمت به مناطق دور افتاده استان رفتند و به ۶۲۰ نفر از مردم روستاهای این مناطق خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

وی از امانت دادن تجهیزات پزشکی به یکصد و ۹۰ بیمار از سوی بانک امانات استان خبر داد و گفت: این بیماران تجهیزات پزشکی همچون؛ ویلچر، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، تخت بستری بیمار، تشک مواج، ساکشن، عصا و واکر را به امانت بردند.

غریب آبادی با اشاره به اهدای خون از سوی داوطلبان هلال احمر، افزود: در سه ماهه امسال در راستای حمایت ماندگار از بیماران، ۵۵۲ داوطلب هلال احمر ۲۵۰ هزار سی سی خون به بیماران اهدا کردند.

این مسئول ادامه داد: در راستای پویش «مرهم زائر «که با هدف تأمین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت‌ محور و بشردوستانه اجرا شده است، ۴۷۳ قلم دارو جمع آوری شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار