مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز خبر داد؛

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس در استان البرز

سردار «اسلامی» از تداوم حمایت از رساله‌های دکترا و پایان‌نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد با محوریت هشت سال دفاع مقدس در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 10July 2024

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس در استان البرزسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، با اشاره به ابلاغ حمایت از رساله‌های دکترا و پایان‌نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد با محوریت هشت سال دفاع مقدس در سال ۱۴۰۳از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، اظهارداشت: معاونت آموزش و پژوهش این اداره کل نیز در راستای این مهم به دانشگاه‌های واجد شرایط استان نامه‌ای ارسال و درخواست همکاری کرده است.

سردار اسلامی با بیان اینکه هدف از این طرح، مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقیق و پژوهش حوزه دفاع مقدس و گسترش شناخت و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با ضوابط و شرایط این طرح به معاونت آموزش و پژوهش این اداره کل مراجعه کنند.

سردار اسلامی در پایان از همه دانشجویان علاقه‌مند به حوزه دفاع مقدس دعوت کرد تا با شرکت در این طرح، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار