دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دفاع مقدس+ تصاویر

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» با حضور در منزل حجت‌الاسلام «سید نصرالله مصطفوی نژاد» جانباز دوران دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد از وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۷۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 10July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره‌کل با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصرالله مصطفوی نژاد» جانباز دوران دفاع مقدس از وی که در بستر بیماری است، عیادت کردند.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، ضمن آرزوی سلامتی برای حجت‌الاسلام «مصطفوی نژاد»، اظهار داشت: قدرت، عظمت، امنیت و جایگاه امروز کشور عزیزمان را مدیون مجاهدت و از خود گذشتگی و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: جانبازان ذخایر این انقلاب هستند و به عنوان افرادی که یک مسیر ارزشمند را طی کرده اند در ارتباط با هرکسی باید این حس را انتقال دهند که این مسیر ارزشمند قابل دفاع است.
 
در این دیدار سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصرالله مصطفوی نژاد» جانباز دوران دفاع مقدس را به خانواده وی اهدا کرد.
 
تصاویر/ سرکشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از جانباز دفاع مقدس + تصاویر
 
تصاویر/ سرکشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از جانباز دفاع مقدس + تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها