سردار «شکارچی» تأکید کرد؛

لزوم اهتمام دستگاه‌های کشور به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح بر لزوم اهتمام همه دستگاه‌های کشور در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد.
کد خبر: ۶۷۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ - 10July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در هشتمین جشنواره گوهر فاطمی نیرو‌های مسلح که امروز (چهارشنبه) در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره عفاف و حجاب کار بسیار بزرگی است و به همین جهت از زحمات همه افرادی که برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

سردار شکارچی در ادامه گفت: تمام توان غرب، ستیز با فرهنگ غنی ماست. تفکر غربی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جسم زن را بر ابعاد روحانی زن غلبه دهد؛ این نگاه غرب و تمدن غرب به زن است. این تفکر، زن را به عنوان ابزار تبلیغ در اختیار جامعه قرار می‌دهد و آنها نام این تفکر و فرهنگ را آزادی زن می‌گذارند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: بی عفت کردن زنان و استفاده ابزاری از زنان آن هم به نام آزادی، تفکر غربی است. از سوی دیگر تفکری در شرق است که زن باید خانه‌نشین باشد و کار فرهنگی انجام ندهد؛ این یک تفکر خنثی از زن است؛ اما در میان این تفکرات، تفکر اسلام ناب محمدی قرار دارد که تفکری بسیار کامل و جامع است.

وی ادامه داد: در تفکر اسلام زن دارای شخصیت، انسانیت، کرامت و دارای کنشگری اجتماعی، اخلاقی و سیاسی است و بر این اساس است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «مرد از دامن زن به معراج می‌رود».

سردار شکارچی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد: افرادی مانند بایدن که کشتار بی‌گناهان با حمایت آن‌ها انجام می‌شود در تفکر غرب پرورش یافته‌اند که با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای، جای حق و باطل را عوض می‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: امیدواریم تمام دستگاه‌های کشور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.

سردار شکارچی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی بسیار کاملی از زن برای بشریت دانست و افزود: ما نباید تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم و باید با بصیرت از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیروی کنیم.

وی در پایان نقش زن را بسیار مهم دانست و گفت: زن عامل پیشرفت و موفقیت جامعه است و ما در طول تاریخ هر جا دیدیم که جامعه‌ای موفق شده، نتیجه حضور مؤثر زنان در عرصه و نقش‌آفرینی آن‌هاست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها