امام جمعه اصفهان:

مهمترین عامل در بهبود عملکرد دستگاه‌ها، مدیریت صحیح است

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با اشاره به ضرورت رسیدگی سریع و صحیح به امور ایثارگران، گفت: مهمترین عامل در بهبود عملکرد دستگاه‌ها، تدبیر مدیر و مدیریت صحیح است.
کد خبر: ۶۷۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 10July 2024

مهمترین عامل در بهبود عملکرد دستگاه‌ها، تدبیر مدیر و مدیریت صحیح استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و ریاست بیمارستان امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: فعالیت‌ها و خدمات ریاست پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان قابل تقدیر است.

امام جمعه اصفهان با بیان تاثیر مدیر و مدیریت درست بر بهبود عملکرد دستگاه ها و دوائر، گفت: بسیاری از امور را می توان با تدبیر حل نمود و بخشی از کار مربوط به مدیریت است و یک مدیر با مدیریت درست قادر است کارهای فراوانی را با تدبیر انجام دهد.

نماينده ولی فقيه در استان اصفهان با تاکید بر رسیدگی بیش از پیش به وضع جانبازان از جمله جانبازان بالای 70درصد و حق ویژه این گروه از جانبازان بر جامعه تصریح کرد: اکنون نیزعمده کار انجام شده است و باید بیشتر مسئله جانبازان به خصوص جانبازان بالای 70 درصد پیگیری شود، چرا که نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند و باید ساختمان و مکانی که در آن به سر می برند سوئیت های مجهز با همه امکانات باشد.

آيت الله طباطبايي نژاد انتخاب معاونین و تاثیر معاونین کارآمد بر تسهیل بخشی به امور را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در جریان انجام امور، معاونین بسیار مهم هستند و باید در انتخاب آنها دقت نمود، اگر معاونین خوب نباشند کار یک اداره و دستگاه معطل می ماند، لذا یک مسئله این است که سیاست بازی نکرده و هر فردی که قادر به انجام کار نیست کنار گذاشته شود. 

وی اضافه کرد: باید از فرصت خدمت به خانواده شهدا و جانبازان استفاده کنید و شاکر خدا باشید که این فرصت را داده است، در خدمت خانواده شهدا بودن نعمت است و خانواده شهدا نیز باید خدا را شکر کنند که فرزند آنها در مسیر حق رفتند و البته توقعاتی نیز دارند که باید پاسخ درست به آنها داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین توصیه هایی در خصوص بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز کرد و افزود: باید در زمینه بیمارستان از کمک خیرین استفاده کرد و کمبودها را رفع نمود و یک بخش مهم مدیریت نیز درست خرج کردن و کنترل هزینه ها است و این نیاز به مدیریت زیادی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار