مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

تعظیم و تکریم مقام ایثارگران، وظیفه ذاتی ما است

«انصاری‌پور» با اشاره به وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ترویج و توسعه فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه و تعظیم و تکریم مقام ایثارگران، وظیفه ذاتی ما است.
کد خبر: ۶۷۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ - 10July 2024

تعظیم و تکریم مقام ایثارگران، وظیفه ذاتی ما استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمد انصاری‌پور» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در دیدار با آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 24 هزار شهید استان به ویژه شهدای راه خدمت و تشکر از فعالیت‌ها و خدمات مسئول پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: شرایط خاص و ارائه خدمات گسترده به جامعه معزز ایثارگری نیازمند تلاش جهادی در راستای رعایت قوانین ویژه ایثارگران است.

سرپرست بنیاد شهید استان اصفهان با اشاره به وظیفه ذاتی این بنیاد در خصوص ترویج و توسعه فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه و تعظیم و تکریم مقام ایثارگران، خواستار حمایت‌های همه جامعه مسئولان استان در دستیابی به این اهداف شد.

وی گزارشی از عملکرد و روند رو بهبود مسائل مجموعه بیمارستان امیرالمومنین ارائه کرد و متذکر شد: بحث تغییر تعرفه های درمانی و بیمارستان‌ها در اختیار وزارت بهداشت است و در این رابطه با دانشگاه علوم پزشکی جلسات متعددی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار